Nusa Idaman Phase 3 (NIP3) blog is all about residents in Canna Precinct, Taman Nusa Idaman, 79100 Nusajaya, Johor. Residents are encouraged to join. Anyhow, others outside the area are also welcome. Submit your views, ideas, suggestions, problems or comments to this blog. We would like to here from you. You can send in English or Bahasa Malaysia...

To join, simply search relevant post to comment by clicking on any of the labels.

Subscribe to NIP3 Blog by clicking on the RSS button (bottom right) so that you'll be updated with newest posts and comments in this blog.

Enjoy.

Friday, November 7, 2008

Meeting with UEMLand rep

Salam and greetings,

We all know that our Chairman Suffian had emailed a request to En Othman Hussein from UEMLand to have a meeting. He emailed the detail on 29 Oct 2008. But two days ago...

From: Othman Hussein
Sent: Wednesday, November 05, 2008 4:46 PM
To: Mohamed Suffian Manaf
Subject: Re: RE: perjumpaan,

En Suffian.

Oleh kerana pihak pengurusan UEM Land akan mengadakan mesyuarat mereka pada minggu hadapan dan isu yg di hantar kepada saya ini akan juga dibincangkan maka saya mencadangkan agar perjumpaan yg di cadangkan ini di tangguhkan dahulu sehingga di beritahu kelak. jika ada perkembangan lanjut akan saya maklumkan kemudian.

Sekian terima kasih.

1 comment:

Anonymous said...

UEMLAND asyik mesyuarat tetapi keputusannya tidak memberangsangkan kepada kita. Lihat sahaja laluan antara Fasa 3 dan 4. Pada mesyuarat yg lepas2, En. Osman berjanji akan memagarkan kawasan tersebut tetapi apa yang berlaku sebaliknya adalah pembinaan gate yang perlu dimangga (cuba baca email dari Muz berkenaan perjumpaan dia dan En. Osman) beberapa hari lalu (maaf saya tak pandai copy dari e mail). Kalau dimangga (padlock) itu kuncinya siapa akan simpan -penduduk atau uem sendiri.